هدف‌گذاری‌های بایکا برای افزایش سهم از بازار

یکی از اهداف شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران توسعه بازارهای هدف و افزایش سهم از بازار است.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران عملکرد شرکت در سال مالی گذشته را ۳۰۰ میلیارد تومان فروش برآورد کرد و گفت: یکی از اهداف شرکت در سال جاری توسعه بازارهای هدف و ورود به قراردادهای جدید است.

محمد علیمرادی در ادامه، از فروش ۲۵۰ میلیارد تومانی کابل به مجموعه پتروپارس برای میدان نفتی آزادگان جنوبی خبر داد و افزود: مبلغ این قرارداد با قیمت‌ دو سال قبل حدود ۱۲ میلیون یورو است، که اگر با قیمت امروز تعدیل شود نزدیک به ۳۰ میلیون یورو برآورد می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در سال جاری را تولید و فروش خط فشار قوی بیان کرد و گفت: خط فشار قوی بازار بسیار خوبی در داخل کشور و صادرات دارد که در همین راستا بخشی از محصولات شرکت به بازارهای هدف همچون عراق، سوریه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان وارد شده است و قصد داریم در سال جاری این حوزه عملیاتی‌تر شده و توسعه یابد.

مدیرعامل شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران با بیان اینکه قیمت تمام شده یکی از مسائل و مشکلات موجود در بخش صادرات است، خاطرنشان کرد: با مجموعه فعالیت‌هایی که در بخش آر اند دی شرکت در دست اقدام است و همچنین خرید مناسب مواد اولیه، در تلاش هستیم قیمت تمام شده محصولات رقابتی شود تا بتوان در بازارهای خارج از کشور حضور قوی‌تر و محکم‌تری داشت.

علیمرادی در پایان، افزایش سرمایه شرکت را در حیطه اختیارات مجمع دانست و افزود: مجمع تصویب می‌کند این افزایش سرمایه از محل اموال غیرمولد یا از محل آورده نقدی باشد، بنابراین باید در این خصوص منتظر تصمیمات مجمع بود.

کد خبر 470502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =